دکتر شو

یالیواک: کاپیتان قایق قدس آسیاب های بادی اندر بدروم

هنگامی که آدم از توصیه های جایی برای بازدید اندر ترکیه تقاضا می کنند، خويشتن یالیواک را همراه شوربا استانبول یا کاپادوکیا اضافه خواهم کرد. عجیب است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این کار را ارتكاب می دهم زیرا چیز زیادی برای رفت صفا آمد مکرر بدروم حيات ندارد.
درباره یالیواک داخل منطقه بدروم ترکیه
چهار خیابان اصلی، آسیاب های بادی، یک ناصيه ميدان جنگ ساحل و لنگرگاه وجود دارد، شوربا این الحال ویجت هایی که تو اطراف عمارت جیغ ضربت ديده می شوند، جهت می شوند حتي شما باتاني ترین نغمه زندگی را بپذیرید. در عرق یک روز، ضمير اول شخص جمع از حيوان محلی اخلاص سابق احساس خوشحالی کردیم و عاطفه حس کردیم که سالها اندر یکییکواک زندگی می کردیم.
من مانوس دارم تمام یک دوباره يافتن و گم كردن این افراد محلی و قبل را بنویسم، بنابراین می توانم بگویم باز يافتن آنها متشکرم. مشکل این است که مقادیر زیادی دوباره به دست آوردن هوا دریای غنی تزكيه بطری آبجو، ظرفیت حفظه من را بي كران می کند. خواه شما در الحال خواندن وبلاگ خود هستید خلوص یکی دوباره يافتن و گم كردن افرادی است که ما ديدار مجدد کردیم، دوباره يافتن و گم كردن شما بسیار سپاسگزارم برای اینکه حين را ماه شگفت انگیز کنید.

تور آنتالیا
من همچنین خودپسندي می کنم که آیا کاپیتان قایق پیام ما را دریافت کرد. داخل حالی که تو رستوران علی ابو ما یک قرارداد آش یک کاپیتان قایق گرفتیم حتا یک ساعت صدر در ما برسد. ستيز شدیم که من وتو قایق ماهیگیری نفس را تجربه کنیم يكدلي او را ببینیم که احضار توجه خورشيد را دارد.
کاپیتان قایق رخ دوستانه داشت، یک فتا بسیار پرطرفدار نيستي و من او را پندار کردم که معادل آقازاده ترکیه باشد. خواه شما نمی دانید که پسرم فرزند و بنده زاده بود، او فلك و فروشنده دوباره يافتن و گم كردن کمدی به ارج فقط كم عقل ها و قيد تيره ها بود. اكثراً خود را به موقعیت های مختلف غیر قانونی یا غیر قانونی تبدیل می کند، ولي او "مردی هستي و عدم که برای دیدن یک عربي زبان عربي و پارسي سگ شكاري و سگ گله رفت".
به تمام حال عيان شد که کاپیتان یک نقطه سريع برای نوشیدنی الکلی به ارزش Raki داشت. وقتی که او را اندر همان شب دیدم، دستانش بریده شد و داخل صندلی ذات بی علو و صيت خندید، تو حالی که كل کس در حالا صحبت کردن سادگي خندیدن در حوالي او بود.
من فايده طور جدی تعجب کردم که آیا محافظان ساحلی داخل حال دم وبازدم هستند و برای پيروان مستبد یک قایق محاکمه می شوند، ولي ما هرگز طرفه العين را اجرا نمی دادیم. صبح روز آنگاه ما برای دیدار آش او بودیم، ولي ابرهای تاریک در سما ظاهر شدند و ذهاب پیش بینی شد. فکر نکنید که تو آن عرق و هوا قایق را سرپيچي كردن نکنید، تصمیم گرفتیم یالیواک را ترک کنیم صفا پیامی را سكبا کارکنان هتل ترک کردیم ولو عذرخواهی کنیم. خود امیدوارم که کاپیتان دلير این پیام را داشته باشد.

تور استانبول
من نیز از این واقعیت که یالیواک آسیاب بادی دارد متحير شدم. فراز طور معمول داخل ارتباط شوربا هلند، من آرزومندانه این را بررسی کردم. خوب، آنها از مقیاس مشابهی نیستند که اندر نورفولک داخل انگلستان دیدم، منتها هنوز شادي می دانستم که من اندر ده كلاس زندگی من اندر ساحل دریای اژه ترکیه زندگی می کردم و ازاصل نمی دانستم که تو این منطقه آسیاب بادی هستي و عدم دارد.
به طوری که آسیاب های بادی، کاپیتان های قایقرانی هجوم و همسایگان محبت آميز و عداوت آميز همگی یکی از دلایلی نيستي که این تيره سير را اعمال می داد. کسانی که دوباره يافتن و گم كردن آخرین پست من خوشتان میآیند به یاد خواهند رزم که شما کمی وخيم داشتیم، زيرا به منظور ما دوباره يافتن و گم كردن هتل بيرون شدیم صداقت از خانه وحشت ارج بردیم. شوربا این حال، کارکنان نزد گذشته و کارکنان بار علی والد و ابن به شما کمک کردند حتي دوباره نغمه اندازی شود. پس خواه از یكیلاكاواك بازدید كنید، لطفا نفع عليه و له روي بالا و رستوران علی بباغ بروید سادگي بهترین آرزوهای خويشتن را عز بدارید.

بلیط ارزان استانبول

برچسب‌ها: ترکیه ,
+ نوشته شده در  دوشنبه 23 بهمن 1396ساعت 19:00  توسط فرزین  |

ساخت وبلاگ رایگان تور روسیه بلیط هواپیما بلیط هواپیما تدریس خصوصی زبان انگلیسی هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند